Wednesday, July 6, 2011

zonnetje voor de nagels

Toen ik in SOHO in de chanel winkel stond (nice!) besloot ik nadat ik alle extreem veel te duren dingen had besnuffeld toch iets te kopen. Een mascara. Het heeft toch meer cachet als je een Chanel mascara koopt in een enorme Chanel winkel waar een grote mooi opgemaakte donkere dame 'darling' tegen je zegt dan in de Douglas waar ze eerder teksten gebruiken als: 'deze maar doen dan?'. Enfin. Terwijl ik stond te zoeken naar de juiste mascara, vroeg een meisje naast mij of ze nog de gele nagellak genaamd 'Mimosa' hadden 'cause I have to stop stealing my friends'. Ook deze dame werd netjes aangesproken met 'darling' en haar werd uitgelegd dat het een tijdelijke kleur was die allang uitverkocht was en ook niet meer kwam. Verslagen verliet ze de winkel.
Terug in NL zag ik in verschillende winkels nog meerdere potjes gele Chanel lak staan. Wij zijn hier toch misschien niet zo hipsterig als in NY. Of we vinden gele nagellak zo experimenteel dat we liever eerst een proefpotje van €2,50 bij de etos kopen eer we besluiten het tienvoudige uit te geven aan een potje nagellak...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk ook niet zo'n fan ben. Het maakt je handen vaak nogal bleek en het is naar mijn mening een beetje te blij voor kantoor. Misschien een leuke kleur voor op de tenen, maar dan zal ik toch eerder grijpen naar het potje van de etos ;)

No comments:

Post a Comment