Thursday, July 28, 2011

finally, yay!

Een aantal jaren geleden stond er op de achterkant van het bijenkorf magazine een Ralph Lauren campagne met een model die een jurk droeg, waarvan de top er zo uit zag (ik heb gezocht, maar via google helaas niet meer te vinden). Sindsdien ben ik ermee geobsedeerd. Al jaren ben ik (niet heel bewust) opzoek naar een jurkje of top met een vergelijkbare bovenkant, maar tot nu toe is deze latente zoektocht nog niet echt succesvol geweest.
Maar nu ik een fervent thuis knutselaar ben geworden kan ik het natuurlijk zelf gaan maken! Ik had dit idee al langer maar had hierbij ook het vermoeden dat dit 'from scratch' nogal lastig en lelijk zou worden.
Maar nu zag ik op burdastyle dat 'blanche of arts' zo'n soort jurk zelf had gemaakt! Na even doorspeuren bleek het een patroon te zijn uit Burda 2009/7 en kon ik via google allemaal DIY foto's zien van vrouwen die allemaal even trots het eindresultaat via internet aan de wereld toonden. Het ene project wat geslaagder dan het andere...

Mijn moeder heeft een life long abbonnement op de Burda (thank god) waarvan ze er me laatst een aantal van heeft uitgeleend uit 2010, misschien mag ik ze wel ruilen voor die ene uit 2009 :)

No comments:

Post a Comment