Wednesday, July 20, 2011

on the dot

Ik was al een tijdje geobsedeerd door een nagellak-trend die ik steeds meer op internet voorbij zie komen: gestipte nagellak. Niet een net laagje in een kleur, maar een druk geheel van polkadotjes bij elkaar. Dat moest ik natuurlijk ook eens proberen. Een blogster raadde me aan om het stippen met een 'bobbypin' oftewel een schuifspeldje te doen, want daar kan je mooie kleine rondjes mee maken.
Om het wel een beetje 'kantoorfähig' te houden besloot ik m'n nudes bij elkaar te rapen en daar mee aan de slag te gaan, de witte lak die ik heb voor french tips heb ik er ook bij gebruikt. Het is wel even een klusje, zet er vooral een gezellige film bij aan waarbij je niet perse heel goed hoeft op te letten. Uiteindelijk heb je na 5 lagen stippen zetten redelijk gebobbelde nagels, maar als je daar een laagje topcoat overheen smeert wordt het weer redelijk een geheel.
Het resultaat vind ik zelf buiten gewoon geslaagd, ik heb er natuurlijk alweer een deuk in gemaakt (zoals te zien op de foto), dat is bij mij helaas onoverkomelijk...

No comments:

Post a Comment