Wednesday, October 20, 2010

wedge bootie

Ik ben geobsedeerd met een schoen die ik wil, ik heb nog nergens gezien wat ik precies in mijn hoofd heb, wat waarschijnlijk betekent dat het volgend jaar in iedere winkel ligt. Dit is meestal met mijn obsessies op mode gebied. Ik heb dan op een of andere obscure modefoto iets gaafs gezien wat nog niet helemaal is doorgedrongen in het huidige mode beeld. En ik ben natuurlijk extra gefrustreerd omdat ik er wel naar zoek, maar weet dat áls ik de schoen vind ik hem niet eens mag kopen. Shopverbod baby…

De schoen die ik wil is een laag enkellaarsje (en dan het allerliefst meer een schoen dan een laars) met een sleehak, of zoals de Engelsen zeggen een ‘wedge bootie’. En dan graag niet al te belachelijk hoog, want dan kan ik er geen stap op zetten. Momenteel zijn er veel enkellaarsjes te vinden in het juiste model maar dan met een stiletto of andere hak eronder, dat vind ik niet mooi én te hoog. Bovendien moet het een beetje een stylisch model zijn, niet te lomp en helaas worden lage laarsjes al snel erg lomp. Bij D&G snappen ze gelukkig wat ik mooi vind, alleen snappen ze niet dat ik op zo’n hak onmogelijk één stap kan zetten… En het zou helemaal perfect zijn als de schoen niet in hetzelfde materiaal in de hak overloopt, maar er echt aan vastgemaakt is. Verder heb ik helemaal geen eisen hoor.
Nog even verder zoeken en smachten dan maar.

No comments:

Post a Comment