Tuesday, October 27, 2009

net niet

Steeds vaker hoor en lees ik dat we de C&A meer credit moeten geven. Hardstikke modieus en betaalbaar. Benelux next topmodel huppelt er blij mee door de 'model mansion' en Doutzen volgt Gisele op als C&A gezicht in Brazilië. Dus hoe komt het toch dat het in de Bakermat van de C&A niet zo wil vlotten...
Ik vond zelf dat ik stiekem toch nog een rode of roze trui nodig heb voor de winter en omdat ik toch echt probeer om mezelf te beheersen leek de C&A me een uitgelezen winkel om te gaan shoppen. De kans dat ik er iets ga vinden wat ik qua prijs ook nog mag kopen is daar namelijk wel het grootst. Dus ik richting het Vredenburg alwaar de Utrechtse C&A zich bevind.
De C&A hangt inderdaad vol met op het eerste gezicht leuke hippe vlotte spullen voor verrekt weinig geld (het gaf me een beetje en primark gevoel). Langs de rekken lopend kreeg ik enorm de neiging mijn armen vol te hangen met allerhande gebreide trui-jurken waarvan de meeste in momenteel erg hip Noors motief (Was ik niet opzoek naar een rode of roze trui?). Maar in de paskamer aangekomen bleken het allemaal gevalletjes 'net niet' te zijn. Lelijke wol, rare kleur, gek model, niet mooi afgewerkt, het leek alsof er net te kort over nagedacht was. Jammer, want in de basis zaten er echt leuke spullen bij. Ik kan me bijvoorbeeld mateloos storen aan een rand in het bovenstuk van een jurk die óp je borsten valt ipv eronder, dat is toch geen gezicht? Afgeleid door alle trui-jurken was het me toch gelukt om een basic roze trui te vinden, een V-hals model waar zelfs de C&A designers weinig aan konden verprutsen. Voor €12,- was ik klaar, missie geslaagd. Opgetogen wandelde ik weer naar buiten, maar de C&A blijft voor mij de 'net niet' winkel.

No comments:

Post a Comment