Thursday, July 9, 2015

Gezonde fluimer

Haha, gaat lekker. Ik houd echt niks vol. Hoe doen die mensen dat toch die serieus bloggen? Meine gute. Die hebben vermoedelijk wat meer zitvlees dan ik. 
Toch ga ik kijken of ik wat meer leven in m'n blog kan gooien. Ik forens tegenwoordig ook twee keer per week naar onze hoofdstad, dus dan heb ik in het treintje ook best tijd om een blog te wrochten. Is toch leuker dan de tijd doden met Candy crush. Wat een afschuwelijke verslaving is dat. Met bloggen besteed ik mijn tijd nuttiger, althans zo voelt het :)
Het hele experiment met de outfits was na twee weken wel klaar. Te saai. En mijn huis is te klein om de volledige garderobe gescheiden ergens te gaan bewaren. Dus nu ga ik gewoon bloggen over dingen die ik leuk vind of die me opvallen. Zoals (semi) gezond eten. Ook al zo moeilijk omdat vet (croissantjes!!) en suiker (chocolaaaaa) zo verdomde heerlijk zijn. En ik ben een luie fruiteter. Zodra je ergens plakhanden (peer, nectarine, mango) of stinkhanden (mandarijn, sinaasappel) van krijgt haak ik eigenlijk af. Helaas zijn druiven en bananen niet echt de meest gezonde optie voor fruit. Ook weet ik nooit wat ik moet kiezen als ik op de markt of in de supermarkt sta (keuzes! Aaaaahhh). Gelukkig heeft mijn werk zoiets hips als een 'office lunch'. Wat betekent dat er van alles gezonds (en ongezonds by the by) te snaaien valt. En dus ook mandarijnen. Ik neem voor nu even de stinkvingers op de koop toe, ik zit me echt mega gezond te voelen hier. 

No comments:

Post a Comment