Wednesday, September 17, 2014

Experimentje

Zo, na bijna 3 jaar weer eens actief. Het is tijd voor een experimentje... Ik ga kijken hoe lang het me lukt om niet te wassen. Ok nou jah, misschien in het kader van de hygiene wel wassen, maar dan moet ik het daarna apart leggen (eens even verzinnen waar!). Ik ben benieuwd of ik nieuwe ontdekkingen doe (ohhhh jaaaa dat had ik ook nog!) hoe lang het eigenlijk mogelijk is voor er iets echt op is (sokken, onderbroeken?) en of ik dingen ga tegenkomen die ik helemaal niet aan wil (Tijd voor de rommelmarkt!).
Het is dus een leuk experiment en tegelijk een opruimactie, maak ik meteen ruimte voor leuke nieuwe dingen haha!
Ik zal hier updates houden over hoe het erbij staat en welke outfits er allemaal voorbij komen. Ik mag dingen wel vaker dan 1x aan, maar eenmaal in de was tellen ze niet meer mee. 

Ik ben benieuwd!!

No comments:

Post a Comment