Sunday, February 19, 2012

hunting for sale

Zo! Na een lange periode van afwezigheid (lang op reis, opstarten van een nieuwe baan) toch maar weer terug op mn oude vertrouwde blogje.
Zojuist maar weer eens even de websites van mn favo merken zitten afstruinen: Athropologie, viel erg tegen! Ben vooral nog geobsedeerd met oudere ontwerpen die ik zelf wil namaken...
Verder ben ik ook groot fan van Topshop, Primark en Forever 21, alhoewel ze voor mijn gevoel voornamelijk kleding verkopen voor meisjes die een jaar of 10 jonger zijn dan ik. Maar als je goed zoekt zitten er toch best leuke dingen tussen, vooral voor een leuke prijs! In Tokyo in een Forever 21 geweest van 7 verdiepingen... helaas liet de ruimte in de backpack en het reisbudget het niet toe om daar te shoppen.
Ik zit eigenlijk niet perse op een shopverbod momenteel, maar ik probeer het natuurlijk wel binnen de perken te houden. Bovendien vind ik toch eigenlijk alles te duur en kan ik niet echt bedenken wat ik zou willen kopen. De enige echte zonde die ik heb begaan is het kopen van een paar Hunters, maar wel een paar erg mooie in de sale. Ik moet zeggen dat ik niet dacht dat ik ooit zo'n bedrag zou neertellen voor een paar regenlaarsjes, maar ik ben er zeker fier op!
In mei ga ik weer naar Amerika, voor mijn werk dit keer, maar ik plak er zeker een paar dagen aan om de enorme outlet shopping mall in de buurt af te struinen en leeg te kopen. Ik krijg er nu al zin in, misschien toch even n shobverbodje afvaardigen voor ik ga?

No comments:

Post a Comment