Tuesday, August 23, 2011

the happy easter egg


Na een weekend lowlands zit ik weer boordevol inspiratie om een paar blogjes op te typen. Als je omringd wordt door 60.000 mensen die door er wel of juist niet over na te denken statements maken kan dat ook haast niet anders. Ook lowlands zelf besteedde er aandacht aan in de lokale krant genaamd 'the daily paradise': wat zijn de trends in festival looks.

Zelf moest ik erg lachen om de omschrijving van de haartrend die mij ook al was opgevallen en waar ik ook enthousiast aan mee doe: 'the happy easter egg', een knotje helemaal bovenop je hoofd al dan niet vergezeld door een sjaaltje of lintje om het af te maken. Eerst veelvuldig gezien op de catwalks (bijvoorbeeld zoals op de foto bij Frida Gustavsson), daarna overgewaaid naar het straatbeeld. Veel meisjes liepen op lowlands rond met deze haardracht, lekker simpel, want het mag zo rommelig zitten als je zelf wil. Best handig als je al een paar dagen geen douche gezien hebt. Ookal zag ik zowaar meiden 's ochtends met enkel koud water hun haar wassen in de grote wasbakken, echt respect daarvoor! Ik ben lekker voor de dirty happy easter egg gegaan, haren wassen heb ik bewaard voor de warme douche thuis.
Echte happy easter egg lowlands-meisjes in de Daily Paradise:

No comments:

Post a Comment