Thursday, January 20, 2011

tweedehands

Gisteren realiseerde ik me ineens dat bijna alles wat ik aanhad tweedehands was of uit een sale kwam.

Petrol laarzen van de Sacha sale
Spijkerrokje van de H&M sale
Grijs shirt van de Esprit sale
Grote blauwe tweedehands trui van de poshsale
Tweedehands American highschool jas uit Antwerpen
Alleen mijn grijze legging had ik helemaal nieuw bij de hema gekocht.

Ik stond in de stad en realiseerde me dat ik weinig geïnspireerd werd door de kleding in de winkels. Heel fijn eigenlijk, want ik heb eigenlijk al genoeg to last me a lifetime. Mijn voornemen om alleen nog maar dingen te kopen die origineel zijn en echt een aanvulling op mijn garderobe is zowaar aan het slagen. Trots op mezelf! Nu maar hopen dat ik het volhoud als ik in het voorjaar weer richting de VS ga…

No comments:

Post a Comment