Friday, January 14, 2011

primark

In Rotterdam zat er al een tijdje een, en nu is ook hoofddorp ingewijd. De Primark is nu echt geland in NL. In Rotterdam was ik nog niet geweest, de enige Primark experience die ik tot nu toe had meegemaakt was in Londen. Briljant, werkelijk. Maar over Rotterdam hoorde ik niet veel goed nieuws, ‘de restjes uit Londen gaan daar naartoe’ werd mij verteld, broodje aap of geen broodje aap, ik had de gok nog niet gewaagd.

Niet dat Hoofddorp zoveel dichterbij is, toch had ik nu ineens wél zin om te gaan. Dus toog ik al een tijdje geleden in het weekend voor Sinterklaas met mijn lief naar Hoofddorp (ja, ik weet, heel handig gekozen). Alwaar in een winkelcentrum X-factor winnaar Jaap de gezelligheid over de mensenmassa probeerde uit te zingen (OMG dat is toch niet waarom je meedoet met X-factor, om vervolgens als je wint op een mini verhoging aangegaapt te worden door langs slenterend winkelpubliek…) Anyway.

De Primark. De drukte in Londen was niets vergeleken bij het gekkenhuis hier, maar ik kan daar wel tegen en gelukkig mijn lief ook. Dus vol goede moed wierpen we ons tussen de massa. Op ons dooie gemak hebben we ons door de rekken geworsteld en alles rustig in ons opgenomen. Een winterjas voor €9,- bleek ook echt het niveau van de prijs te hebben en een vreselijke snit te hebben (dat kan toch ook bijna niet anders…). Er was net als in Londen ook weer veel kleding in erg vreemde kleursamenstellingen, maar met een beetje zoeken waren er echt wel leuke dingen te vinden. Ook de basics waren prima; super cheap, leuke kleuren en van alle maten veel voorradig, altijd handig. De accessoires waren erg leuk, maar de tassen vielen tegen (in Londen waren ze zo leuk!). Ook jammer dat de mannen afdeling zo klein was.

Ik ga zeker nog een keer, maar ik denk niet meer op een zaterdag…

No comments:

Post a Comment