Tuesday, December 14, 2010

Chanel vernis khaki

In het najaar zag ik in de Glamour een plaatje van de drie nieuwste kleuren nagellak van Chanel. Voor het eerst sinds tijden leek het me weer eens leuk om naast de nagels van mijn tenen ook de nagels van mijn vingers een kleurtje te geven. De drie khaki varianten staarden me vanaf de pagina toe en wakkerden de koopzucht in mij aan. Gelukkig ben ik zuinig genoeg om mijn geld niet uit te geven aan nagellak van €30,- dus ik ben gaan zoeken naar een goedkopere variant.

Helaas duurt het even voordat de mindere goden mee gaan in de nieuwste kleurentrends, dus het vinden van een goed alternatief was nog een hele klus. De eerste poging was veel te donker en ook het knoei/mengexperiment met lichtere nagellak gaf niet echt het gewenste resultaat. Maar afgelopen zaterdag liep ik toevallig tegen een nieuw make-updisplay van Catrice in de kruidvat aan waar zomaar ineens een zeer geschikt potje nagellak stond.

Het is een beetje een taupe variant, niet geheel zoals de Chanel kleuren, maar ik ben er blij mee.

Wonderbaarlijk trouwens hoeveel vrouwen foto’s maken van hun gelakte nagels en er over bloggen. Ik was bang dat het vinden van een plaatje van m’n Catrice kleurtje lastig zou worden, maar niets was minder waar. Een plaatje van het potje zonder de gelakte nagels erbij was een stuk lastiger…

No comments:

Post a Comment