Thursday, November 11, 2010

kneuterig chique


Ik heb gezondigd! wat ben ik toch zwak. heel ernstig...
Het is natuurlijk ook heel stom om even in winkels te gaan kijken als je absoluut niets mag kopen van jezelf. In de hennes hingen zoveel mooie shirts met applicaties op de schouders. Heel leuk hoor, maar in het komende seizoen niet echt heel bruikbaar, want je trekt overal een trui of vest overheen, dus daar zie je dan geen hol van. Toch vond ik ook al best een tijdje dat ik ook in de 'pompeuze applicatie op je shirt' beweging mee moest. En daar stond ik dus in de Veromoda, na een kort rondje hennes en only, en daar hing het schattigste vestje ooit. Natuurlijk heb ik al 100 vestjes maar niet zoals deze... Met een grote strik op de schouder. Heel chique en schattig tegelijk, helemaal mijn look (alhoewel ik als ik eerlijk ben wel erg veel looks 'mijn look' vind :) . Meteen begonnen er in mijn hoofd verschillende radartjes te lopen die mogelijke combinaties met dit vestje opperden. Mogelijkheden te over. Ik was overtuigd van de aanwinst van dit vestje in mijn garderobe en ben gezwicht.
Ik houd t shopverbod goed vol, maar af en toe zondigen kan ik helaas maar moeilijk laten. Ik ga maar snel weer braaf breien.

No comments:

Post a Comment