Tuesday, August 3, 2010

vakantie

hoe frustrerend als iedereen sinds begin juni enthousiast tegen je roept; 'én ben je ook al lekker weggeweest?' en je moet dan zuchtend melden dat je pas in september op vakantie gaat.
Sinds ik niet meer studeer en niet meer in het onderwijs werk is het eigenlijk alleen maar onwijs onlogisch om hoogzomer op vakantie te gaan. Overal waar het mooi is is het tering warm, te druk en te duur. Dus dit jaar ga ik in september naar Sardinë, mán wat heb ik daar zin in! We hebben alles lekker lowbudget kunnen boeken, dus ik denk dat ik wel wat budget heb om mooie dingen te shoppen daar! ;) Maarja, dan moet ik wel nu even stoppen met shoppen. Wat lastig is want overal is final sale. Mijn lief zei laatst dat hij sinds hij mij kent ook veel teveel shopt en nu ook voor het eerst bewust zichzelf een shopverbod ging opleggen haha! ik ben besmettelijk.
Zat even rustig te bedenken wat ik allemaal heb gekocht de afgelopen maanden, het is hoog tijd om weer eens de balans op te maken. Ik sla altijd een beetje door in mijn wensen, jaren geleden realiseerde ik me dat ik eigenlijk helemaal geen leuke jurkjes had voor speciale gelegenheden, dus daar heb ik me toen een tijdje op gefocust, wat heeft geresulteerd in een kast vol feestjurken. Deze zomer had ik bedacht dat ik wel een relaxte korte broek wilde, niet zo'n 'kijk mij eens op wandelvakantie zijn' korte broek, maar graag een iets meer modebewust modelletje. Nu heb ik er ineens drie. Leuk, heel leuk, maar het maakt het inpakken van de vakantiekoffer wel wat lastiger als je teveel hebt om uit te kiezen. Ik ben niet Paris Hilton die met 30 Louis Vuitton hutkoffers in een privejet stapt. Nope, ik moet het doen met één koffer die ik ook nog eens ga delen met mn lief en n krappe stoel in een ryanair kist. Maar toch heb ik er alle vertrouwen in dat het een briljante vakantie gaat worden...

No comments:

Post a Comment