Tuesday, August 17, 2010

only in America

Als ik zo naar buiten kijk krijg ik niet echt heel erg het gevoel dat het zomer is. Vandaar misschien mijn onbedwingbare behoefte om over wol te bloggen... Ik heb nog eens goed nagedacht over het winkeltje in regenjassen. Mijn lief boorde meteen weer de ondernemer in ons aan en ging op zoektocht. Er zijn gewoon in NL geen betaalbare leuke regenjassen te vinden. Suf! In China zijn ze met een beetje zoeken wel te krijgen, maarja, dan kan je ons winkeltje niet echt meer een uit de hand gelopen hobby noemen en wordt t serious business. Daar moet ik nog wel eens even goed over nadenken.
Voorlopig lukt het gelukkig wél om in NL leuke regenlaarzen te kopen. Met een beetje geluk kun je bij de van Haren of de Scapino voor een redelijk bedrag een gezellig paar scoren en er zijn ook wel wat websites te vinden die zich er op hebben toegelegd NL aan de vrolijke regenlaars te krijgen. Natuurlijk heb je in de VS ook veel gave, maar die zijn echt te zwaar om op te sturen. Wat ze daar wel hebben waar ik mijn zinnen helemaal op heb gezet en wat makkelijk met de post hiernaartoe kan zonder dat het me een fortuin kost zijn fleece liners.

Een fleece hoes voor in je kaplaars, verkrijgbaar in het roze. Ik bezit namelijk een paar oersaaie blauwe kaplaarzen die dan in één klap leuk én mega comfy worden. Only in America, waarom bedenken ze dit soort dingen nou niet in NL? Na wat zoeken heb ik een paar sokken met een bontrand voor kaplaarzen gevonden, maar die bedoel ik niet... zucht. Gelukkig heb ik wel al een leuke regenjas :)

No comments:

Post a Comment