Tuesday, August 10, 2010

leggings again...

Ik heb er al eens een blog aan besteed, maar mijn gevoel zegt dat ik het gewoon nóg een keer moet doen. Het valt me toch steeds meer op dat aardig wat vrouwen in de war zijn. Het klopt; een legging líjkt op een broek, het is het echter niet. Een legging behoort tot de familie van maillots. Een kledingstuk dat je ergens bij aantrekt aantrekt als blote benen onder een jurk, rok of korte broek te koud zijn. Het is dus geen kledingstuk op zich, maar voor de extra...
Een legging heeft nou eenmaal een kruis waar gewoonweg weinig aandacht aan is besteed, waardoor het niet mooi valt. Het slobbert of trekt omhoog, beiden niet echt een aantrekkelijk gezicht. Er wordt weinig aan de fantasie overgelaten als je een tweede huid aantrekt en er zijn helaas maar weinig vrouwenbenen en billen die dit écht kunnen hebben. Bijzonder genoeg trekken de mensen die dit het minste kunnen hebben het het meeste aan, of misschien valt het me dan het meest op. Nope, de legging als broek wordt als het aan mij ligt uitgebannen. Het zit vast hartstikke lekker, maar echt geloof me, niemand zit op dit uitzicht te wachten. TMI honey!

No comments:

Post a Comment