Wednesday, March 3, 2010

Zara!

Jaha... Ik liep even een rondje oude gracht vanmiddag, omdat ik even n cadeau moest kopen voor m'n bijna jarige schoonzusje (wat een term!). Kom ik langs de oude dept, waar ik ineens zie dat een stel werkmannen een 'kom bij ons werken!'-ding aan de gevel aan t plakken zijn. Ik moest even goed lezen, maar het is echt waar: er komt een zara in Utrecht! Feest!
Erg slecht voor m'n shopverbod natuurlijk, eigenlijk. Maarja. Hoe tof is de zara!? Ik zal m'n best moeten gaan doen. Verhuizen naar t centrum zal ook niet echt helpen ben ik bang.
Net ook in de hennez nog stiekem toegegeven aan m'n nieuwste zwakte; foulards. Van die grote vrolijke vierkantje sjaals, die in een 3hoek om je nek iedere outfit opfleuren. En ach, zolang ik de Alexander McQueen van €150 op yoox laat voor wat ie is, kan ik er best af en toe een van n tientje bij de hennez shoppen. :)







- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment